luftix logo
luftix logo

Alla artiklar

Frågor om att beställa, konfigurera installation & betalning

Våra vanligaste frågor om att beställa, hur du konfigurerar installationen och checkar ut.

Kan ni hjälpa mig med rekommendationen?

Ja, vi kan absolut hjälpa dig med rekommendationen och svara på dina frågor innan beställningen! Du kan alltid ringa oss på 0480-10999, och vår support kommer att hjälpa dig med alla frågor du har om köp, spårning, installation och att guida dig geno

Betalar jag för produkt och installation separat?

Ja, hos Luftix.se betalar du för produkt och installation separat. Vi gör detta för att ge dig flexibilitet och trygghet under köpprocessen. Många av våra konkurrenter vill att du betalar för allt på en gång, men vi tycker att det är viktigare att du

Vad händer efter att jag har checkat ut?

När du har checkat ut hos Luftix.se ser vi till att hålla dig informerad och förberedd inför installationen av din nya luftvärmepump. Här är vad som händer:. Efter att du har checkat ut kommer du att få ett e-postmeddelande med all information du beh

Får jag uppdateringar efter jag har checkat ut?

Ja, efter att du har checkat ut hos Luftix.se håller vi dig uppdaterad under hela processen. Här är hur vi ser till att du får all nödvändig information:. Direkt efter att du har checkat ut får du ett e-postmeddelande med all information du behöver v

Blir jag kontaktad av en installatör efter jag checkat ut?

Ja, efter att du har checkat ut hos Luftix.se kommer du att bli kontaktad av en installatör för att säkerställa att din installation går smidigt och problemfritt. Här är vad som händer:. Inom 1-2 dagar efter att du har checkat ut, kommer våra install

Vad händer om jag ångrar mig efter att jag checkat ut?

Om du ångrar dig efter att du har checkat ut hos Luftix.se, finns det möjlighet att avboka din beställning och få en återbetalning, beroende på statusen för din leverans. Här är vad som händer:. Om din produkt ännu inte har skickats, kan du avboka di

Jag kan inte checka ut? Vad gör jag då?

Om du har problem med att checka ut, vänligen följ dessa steg:. Vi är här för att hjälpa dig och ser fram emot att lösa ditt problem snabbt!

Hur & varför behöver jag konfigurera installationen?

Att konfigurera installationen av din luftvärmepump är en viktig del av köpprocessen hos Luftix.se. Vi vill göra det så tydligt och transparent som möjligt vad din installation kommer att kosta. Många leverantörer nämner endast kostnaden för en stand

Vilka betalningsalternativ erbjuder vi?

För produkten kan du välja mellan följande betalningsalternativ:. För installationen erbjuder vi separata betalningsalternativ:. Vi har valt att separera betalningen för produkt och installation för att ge dig bättre flexibilitet och trygghet. Många

Hur hanterar ni mina uppgifter vid beställning?

Vi använder en Stripe-integrerad checkout i BigCommerce för att säkerställa att din betalningsinformation hanteras på ett säkert och effektivt sätt. Stripe är en välrenommerad betalningslösning som följer de högsta säkerhetsstandarderna för att skydd